מדוע כרטיסי ביקור דיגיטליים הם בחירה טובה יותר מכרטיסי נייר

מדוע כרטיסי ביקור דיגיטליים הם בחירה טובה יותר מכרטיסי נייר

כאשר מדובר בוויכוח בין כרטיסי ביקור דיגיטליים אל מול כרטיסי ביקור מודפסים מנייר, אנו יכולים להיות בטוחים שלשני הצדדים יש משמעות טובה, ושני סוגי הכרטיסים משרתים את אותה מטרה לבעלי עסקים - הם עוזרים להם ליצור הזדמנויות עסקיות ולצמוח ולמנף את הרשת שלהם.

אך לכרטיסי ביקור דיגיטלי יש יתרון משמעותי על פני כרטיסי ביקור מנייר

במאמר הזה נבחן מדוע כדאי לבחור בכרטיסי ביקור דיגיטליים על פני כרטיסי ביקור מנייר.

צריכים לציין ולומר ת זה על הסף - אנו מאמינים שעם מגיפת הקורונה  COVID-19  כרטיסי ביקור מנייר עשויים להיות בירידה משמעותית ואפילו מתבטלים, לעומת זאת כרטיס ביקור דיגיטלי יקבל משמעות אחרת ואפילו גידול משמעותי בביקוש, הרי היום כולם עוברים ממגע יד ולחיצות ידיים  לצורות ברכה אחרות שאינן כרוכות  במגע. לכן לא יהיה מפתיע לראות את זה קורה גם עם כרטיסי ביקור. עם זאת, בואו נצלול פנימה.

הבעיות בכרטיסי ביקור מנייר

יקר לעיצוב והדפסה:
עליכם להשקיע הרבה כסף בלשלם למעצב מקצועי שיעצב לכם כרטיס הביקור מנייר. אלא אם כן אתם לא נותנים חשיבות לנראות ולאיכות ובסדר לכם עם עיצוב פשוט, כי עיצוב טוב ואיכותי יהיה הרבה יותר יקר. בנוסף אם תרצו לעצב אותו מחדש תצטרך לשלם למעצב שוב. ואז אתם צריכים להשקיע עוד כסף בהדפסתו מחדש. אם אתם מחפשים לחסוך כסף בכל מקום שאתם יכולים, זו תהיה בעיה.

לסחוב אותם אתכם  זה טרחה:
אתם כל הזמן תצטרכו לשאת אתכם כל כך הרבה כרטיסי ביקור מנייר בכל פעם מחדש. ולשאת אותם זה כאב. הם תופסים הרבה מקום בכיס או בארנק. אם תשמרו אותם בתיק , ייקח לכם זמן  להוציא אותם בעת הצורך. ואם אתם לוקחים כרטיסי ביקור מנייר מאחרים, בסופו של דבר אתם תופתעו ממספר הכרטיסים  שאגרתם מלקוחות וסביר להניח שהם בסופו של דבר יישכחו באיזו פינה בתיק שלם או בכלל ילכו לפח.

נזרק לפח לאחר זמן מה:
בואו כולנו נודה בזה - רובנו שומרים את פרטי הקשר מכרטיס ביקור ואז פשוט זורקים אותם לפח נכון?. מחקרים הראו כי מעל 88% מכרטיסי  ביקור מנייר נזרקים תוך פחות משבוע!  לא רק שזה בזבוז משאבי הבן האדם שנתן לכם את כרטיס הביקור, אלה זה גם רע לסביבה עצמה.

 

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

 

קל ליצור, לערוך ולשתף:
כרטיסי ביקור דיגיטלי קיים באופן וירטואלי - מה שאומר שהוא נגיש לכל מי שיש לו טלפון חכם. אם עדיין אין לכם כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם, תוכלו לקבל מאתנו כרטיס ביקור דיגיטלי ייצוגי וייחודי לעסק שלכם עם עיצוב מותאם אישית לכל עסק, כרטיס ביקור דיגיטלי שמכיל בו את כל פרטי הקשר שלכם, אודות העסק, שירותים, מדיה, תמונות, סרטונים, מוצרים, שעות פעילות, WAZE, ועוד מגוון אפשרויות (לפי החבילה שתבחרו באתר), אשר תוכלו לשתף אותו עם כולם בלחיצת כפתור מבלי צורך להדפיס, אתם פשוט בוחרים איך ולמי לשלוח אותו עם מגוון אפשרויות השיתוף.

הכרטיס מעודכן בזמן אמת אצל כולם, אם החלפתם כתובת או מספר טלפון או כל פרטים אחרים, הכול יתעדכן באופן מיידי (יתרון משמעותי על כרטיס ביקור מנייר שמצריך הדפסת כרטיסים מחדש). תוכלו ולשתף אותו עם כל אחד באמצעות דוא"ל, מדיה חברתית, טקסט [SMS] ,  וואטסאפ, ואמצעים אחרים תוך פחות משנייה! בנוסף לאפליקציה שפיתחנו עבורכם שיודעת לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לכל המתקשרים לאחר סיום שיחה או בעת שיחה שלא נענתה.

אתם אפילו לא צריכים ליצור קשר פיזי עם מישהו כדי לחלוק איתו את הכרטיס שלך - בעולם שנמצא תחת מגפת הקורונה COVID-19, זה היתרון הגדול ביותר.

 

הצהרת סגנון:
כאשר אתם מחלקים  או משתפים כרטיס ביקור דיגיטלי, אתם מצהירים על סגנון. אתה אומרים שאתם מעודכנים בטרנד הנוכחי וזה יבליט אתכם מול הקהל.

שיתוף ללא מגע:
כפי שהזכרנו מקודם, המציאות של  COVID-19 דוחפת אנשים לשנות הרגלים והתנהגויות שמצמצמות את המגע בין אנשים. הגורם  הזה מעניק לכרטיסי ביקור דיגיטליים יתרון עצום על פני כרטיסי ביקור מנייר.

מידע מקיף יותר:
אינכם מוגבלים  במקום  בכרטיס ביקור דיגיטלי ואתם יכול לאחסן בו מידע רב ככל שתרצן. אתם יכולים להוסיף מידע על עבודתכם, ההצטיינות שלכם, והפרסים שקיבלת  ולקוחות הממליצים ועוד ועוד...

ניהול קשר פשוט יותר:

אם אתם אנשים  שהולכים להרבה אירועים עסקיים או תערוכות,  אז  לשאת כרטיס ביקור דיגיטלי הוא צעד הרבה יותר חכם מאשר להחזיק המון כרטיסי ביקור מנייר. כאשר מישהו רוצה לקבל את כרטיס הביקור שלכם, אתם יכול פשוט להוציא את הטלפון שלכם ולתת לו לסרוק את הקוד וזהוה הכרטיס כבר אצלו בטלפון.

חסכון משמעותי בעלויות ובמקומות:
אתם יכולים להתאים אישית ולערוך את המידע בכרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם כל פעם מבלי צורך להוציא עוד כסף על עיצוב מחדש של הכרטיס או בהדפסת עותקים חדשים. אף פעם לא יגמרו לכם העותקים כי ממש אין הגבלה על מספר העותקים שיש לכם בכרטיס שלכם. מה עוד? אתם לא צריכים למלא את הארנק או את התיק בכרטיסי ביקור מנייר יותר!

סביבה חברותית:
היתרון הברור והחשוב ביותר של כרטיסי ביקור דיגיטליים הוא שהם טובים לסביבה. או ליתר דיוק, הם פשוט נמנעים  מהעלויות שיש לכרטיסי ביקור מנייר - שכפי שכבר ראינו וציינו מקודם  הנזרקים בעיקר תוך שבוע.

בתקופה בה אינטראקציה פיזית נתפסת בספקנות, אנו מזנקים לעולם נטול מגע. צור ושתף כרטיס ביקור דיגיטלי משלך עוד היום עם  MobileCard.

בין כל שאר התכונות המדהימות שיש לנו, הצוות המומחים שלנו שתמיד מפתח רעיונות ופתרונות חדשים, מאפשר לכם לקבל כרטיסים דיגיטליים מהשורה הראשונה, המותאמים אישית למותג האישי או החברה שלכם.

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים