בעלי מסעדות - הגיע הזמן להגדיל את המכירות מבלי להשקיע הרבה כסף

בעלי מסעדות - הגיע הזמן להגדיל את המכירות מבלי להשקיע הרבה כסף

 

כיצד תפריט אוכל דיגיטאלי למסעדות יכול לשפר ולהגדיל את המכירות במסעדה שלכם ולייעל את השירות על ידי תפריט מסעדה דיגיטלי?

ככל שהעולם מתקדם והטכנולוגיה משתנה , מרבית המסעדות  היום מתחילות ליהנות מהיתרונות בעולם הדיגיטלי  של התפריטים שלהם במקום שימוש בתפריט מודפס מנייר . כולל עדכוני תפריט מהירים וזולים יותר.

תפריט המסעדות הדיגיטלי הוא גמיש  ומעניק גישה רחבה יותר ללקוחות , וניתן להתאים אותו אישית בקלות לכל מסעדה, בנוסף לכך הוא גם מייעל לכם את שירות הלקוחות , ונותן מידע מלא לסועדים וללקוחות על ידי תפריט ברור שכולל בו את כל המידע שהלוקח צריך כולל מחירים ומאפיינים + אפשראות להזמת אוכל בלחיצת כפתור .

ישנו יתרון נוסף משמעותי מאוד , כל שינוי או עדכון בתפריט שנמצא בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי  או תפריט מסעגדה יתעדכן באופן אוטומטי אצל כולם .

אנחנו ב מובייל קארד לקחנו את כל זה שלב קדימה וכמה רמות מעל , הקמנו תפריט אוכל דיגיטלי + כרטיס ביקור דיגיטלי מיוחד לבעלי מסעדות  שיעשה  לכם חיים קלים וישפר משמעותית את השירות במינימום עלויות כספיות ובלי הוצאות מיותרות על הדפסה , כרטיס ביקור דיגיטלי חכם שיש בו את כל מה שהעסק צריך בנוסף לתפריט מסעדה דיגיטלי רחב ,מעוצב ,  נוח ,פשוט ותמיד מעודכן  באון ליין, וגם נגיש וזמין לכל אחד בטלפון הנייד או במחשב שלו .

 

כרטיס הביקור הדיגיטלי של בעלי מסעדות כולל בתוכו תפריט דיגיטלי עשיר ומלא לפי קטגוריות בין אם זה מנות ראשונות , עיקריות , קינוחים ....  ולפי סוגי מנות  . כמו כן תיוגי מנות אם בין אם מנה חריפה , טבעונית  , חלבית ועוד .

כרטיס ביקור דיגיטלי חדש שקיבל אופי מיוחד וקצת שונה מכרטיסי ביקור דיגיטלייםאחרים, שיגדיל לכם משמעותית את המכירות וההזמנות ויצור גישה נוחה וקלה  לכל הלקוחות והסועדים שלכם, תפריט אוכל דגיאטלי של המסעדות כולל בתוכו כל הכפתורים הבסיסיים להתקשרות , אודות המסעדה , מיקום , גלריית תמונות  ועוד  כמו בכל כרטיס ביקור דיגיטלי  אחר , אך בנוסף לזה יש בו את החלק העיקרי  והשיווקי  , תפריט מסעדה דיגיטלי עשיר ומותאם לכל סוגי הטלפונים החכמים והמחשבים  בין אם זה נפתח מהמחשב או מכל טלפון נייד אחד , התפריט הדיגיטלי יודע להתאים את עצמו לכל גודל מסך .

תפריט הדיגיטלי כולל פירוט מלא של המנות  : שם המנה , מאפיינים  , ומחיר .

 

אז למה כדאי לכם להתקדם לתפריט אוכל דיגיטלי המסעדות ? , להלן כמה סיבות .

 

קל, מתקדם ודינמי

הגדילו את  הקידום ותצרו חוויה להכיר לקהל שלכם  את התפריט הדיגיטלי המלא באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי חכם . נהלו את פריטי התפריט במסעדה שלכם מאחורי הקלעים והציגו תמונות אוכל , מנות עסקיות, מבצעים , אירועים  ועוד ...


חסוך זמן על ידי שמירה על תפריט דיגיטלי

תפריטים הדיגיטליים גמישים ומאפשרים לבעלי המסעדות לתקשר עם לקוחות היעד שלהם לפי הצורך בצורה מהירה ויעילה. יתרה מזאת, כל שינוי שבוצע באמצעות  כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לעדכן את התפריטים אצל כולם .


חיסכון אדיר בעלויות  עם שולי רווח גבוהים יותר

בתפריט הדיגיטלי שבתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי , תהיה הפחתת עלויות משמעותית בהדפסת תפריטים חדשים מנייר בכל פעם שרוצים לבצע כל שינוי בתפריט המסעדה . בעזרת כרטיס הביקור הדיגיטלי   ניתן לשתף מידע נוסף מבלי להטריד את עיני הגולש. תפריט הדיגיטלי  המשותף  לכל הגולשים פירושו רכישות  והזמנות רבות יותר  , זה יגדיל את שולי הרווח שלכם .


חוויה טובה יותר  ללקוחות

תפריטים דיגיטליים מקדמים יעילות בענף , תארו לכם לקוח מעוניין להגיע או להזמין מהמסעדה הוא נכנס לכרטיס הביקור הדיגיטלי ששמור אצלו או שהגיע אליו מכל מודעה או מנוע חיפוש , התפריט הדיגיטלי יספק לו מהירות בקבלת המידע הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון , בנוסף כרטיס הביקור הדיגיטלי נותן חוויה טובה יותר ללקוח לקנות ולהזמין , סרטונים עסקיים , תמונות אוכל , ותמונות של המנות מושכת את צומת ליבם של הלקוחות .


משיכה ויזואלית

כרטיס ביקור דיגיטלי יספק דרכים יצירתיות וקלות יותר בכדי לספק את צרכי הלקוחות שלכם . בתפריט מסעדה דיגיטלי יש יכולת לתפוס את תשומת ליבם של הסועדים שלהם  או אנשים שרוצים להזמין מנות TAKE AWAY .


זמין ומקודם במנועי חיפוש 

כרטיס הביקור הדיגיטלי של MobileCard מקודם באופן אוטומטית במנועי החיפוש באינטרנט , בנוסף לזה יש הרבה דרכים לשיתוף התפריט עם כולם בין אם לשלוח את זה לואטסאפ , בועדה , אימייל או לשתף  את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכל הרשתות החברתיות .


תשארו מעודכנים :

עדכון התפריט מעת לעת יציג רק את פריטי האוכל הזמינים וימנע כל בלבול אחר . זה יעזור להגביל את התפריט שלכם ויאפשר ללקוחות שלכם לקבל החלטות נכונות  יותר שישאירו אותם מרוצים ויגרמו להם  לחזור או להזמין עוד פעם.

 

אם עדיין יש לך שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים

 

כרטיס ביקור דיגיטלי