כרטיס ביקור דיגיטלי או מודפס ?

כרטיס ביקור דיגיטלי או מודפס ?

 

בעל עסק והגעת לנקודה שצריך ליצור כרטיס ביקור לעסק ואתה מתלבט הין אם כרטיס ביקור מודפס לכרטיס ביקור דיגיטלי חכם?

 פעם, כאשר היינו רוצים ליצור קשר עם לקוחות או היינו מחלפים איתם כרטיסי ביקור מודפסים . אבל כיום כרטיסי הביקור המודפסים הולכים ונעלמים לאט לאט מן העולם ובכלל עידן הנייר נגמר. בעלום של היום אם אנחנו רוצים להיות בקשרים עסקיים ולפרסם כמה שיותר מידע עלינו ועל העסק או המקצוע שלנו אז חייבים ליצור לעצמנו כרטיס ביקור דיגיטלי. היום הכול הולך לכיוון הדיגיטלי , ואנחנו שואלים את עצמנו : האם כרטיסי ביקור מודפסים עדיין רלוונטיים לנו ? או עדיף לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי ? 

אפשר למזג בין כרטיס ביקור מודפס לכרטיס ביקור דיגיטלי וליהנות משני העולמות על ידי טכנולוגיית QR CODE

כרטיס ביקור דיגיטלי

 

כרטיס הביקור הדיגיטלי של מובייל קארד מציע אפשרות QR COE המציעים מגוון רב של שימושים ביחס ליכולות ההפניה שלהם. ניתן לקשר את קוד ה QR לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך


אצלנו בחבילת הפרמיום בנוסף לאין סוף אפשרויות השונות שהכרטיס מציע , עכשיו גם תוכלו לקבל קוד QR ייחודי לעסק שמפנה לכרטיס הביקור הדיגיטלי.

בעידן בו הטכנולוגיה מתקדמת כרטיסי ביקור מודפסים הפכו להיות הרבה פחות יעילים מהרבה סיבות למשל : אם שנית לאחרונה את מספר הטלפון , כתובת , מייל או שם עסק , כל הדברים האלה מצריכים הדפסת כרטיסים חדשים . סבירות גבוה מאוד שלקוח פוטנציאלי יקבל כרטיס ביקור מודפס ויאבד אותו . כרטיס מודפס מוגבל הכמות הפרטים שיכול להכין בעולם שיש בו הטכנולוגיה מתקדמת ואפשרויות ההתקשרות מתרחבות .


אפשר למזג את פעילויות העולם האמיתי עם נוכחות וירטואלית.

ומכאן הגיע הרעיון שמאפשר שימוש בכרטיסים מודפסים בנוסף לכרטיס ביקור דיגיטלי , דרך הטכנולוגיה של QR CODE מקבלים כרטיס מודפס שבצד אחד מודפס עליו לוגו העסק ומצד שני קוד QR שמקשר לכרטיס הביקור הדיגיטלי .וזה מאפשר בקלות לכל לקוח שבבעלותו טלפון חכם לסרוק את הקוד שמודפס על הכרטיס ולהגיע לכרטיס ביקור דיגיטלי שיש בו את כל המידע המורחב עליך וכך בעצם ניתן גם לשמור את הכרטיס בטלפון שלו .


מדוע צריך להיות לך קוד QR?

קישור קוד QR לכרטיס הביקור הדיגיטלי האישי שלך ללא ספק הוא דרך יעילה לתת לאנשים וללקוחות שלך לגשת למידע הקשר שלך המורחב . בעידן בו הטכנולוגיה מתקדמת ואפשרויות ההתקשרות מתרחבות , כרטיס ביקור דיגיטלי מאוד הכרחי בכדי למזג ולאחד את כל הפרטים האלה במקום אחד שיהיה נגיש וזמין והכי חשוב תמיד מעודכן .

קוד QR בהיותו אחד הטכנולוגיות הטובות שממזגות בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי, לא רק יאפשר לכם לאחסן את כל המידע שלכם במקום אחד. אלא שהוא יגרום לכרטיס הביקור שלך לבלוט . 


כיצד פועל קוד QR המקשר לכרטיס הביקור הדיגיטלי ?

על ידי יצירת קוד QR ייחודי שמפנה לכרטיס הביקור הדיגיטלי, תוכל להוסיף את הקוד QR לכרטיס הביקור ,להדפיס אותו על הכרטיס ולהעביר אותם ללקוחות שלך או לעובדים אחרים או להדפיס על מודעות , לצרף למייל ,לתלות על דלתות כניסה למשרד ,או כל מקום אחר...

לאחר מכן הלקוחות יכולים לסרוק את הקוד באמצעות הטלפונים החכמים שברשותם באמצעות המצלמה של טלפון או באמצעות אפליקציית קורא קוד QR המותקנת מראש ולהוסיף את כל המידע לרשימת אנשי הקשר שלהם. לא צריך לבזבז זמן יקר להקליד מספרי טלפון ולשמור אותם , ניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור אחת.

ניתן לראות את זה בסרטון הבא:

 

 

אם עדיין יש לך שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים