האם אתם זקוקים לכרטיס ביקור דיגיטלי?

האם אתם זקוקים לכרטיס ביקור דיגיטלי?

האמירה היא נכונה  שיש לכם רק הזדמנות אחת לתת  רושם ראשוני טוב.
כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב בהתאמה אישית ומושך את העין עין יכול בהחלט  לעזור לכם לנצל את הרגע הזה ולהישאר שם, בחזית מחשבותיו של הלקוח שלך, בכך שהוא שוכן במקום בו כולם אוגרים את אנשי הקשר שלהם עכשיו  – בטלפונים החכים שלהם!

אם אתם אני מכירות ואתם מחפשים להרחיב את העסק שלכם, כרטיס ביקור דיגיטלי עשוי להיות הקצה והמוצר האולטימטיבי שאתם מחפשים. בואו ונניח עבודות קרקע כדי שיהיה לכם ידע טוב בעבודה מה הם כרטיסי ביקור דיגיטליים וכיצד הם יכולים לעזור לכם.

ראשית, כרטיס ביקור דיגיטלי מתקדם הוא צורה דיגיטלית של כרטיס ביקור שמקשר אותכם מיד לבסיס הלקוחות שלכם. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא גם דף אינטרנט עסקי והוא  יכול להתנהג כמו אפליקציה לטלפון חכם, ישנם יתרונות רבים נוספים של כרטיס ביקור דיגיטלי שכרטיס ביקור מודפס רגיל או רשומת קשר דיגיטלית אינם יכולים לגעת בהם. 
חפשו את התכונות האלה כשאתם מחפשים את כרטיס הביקור הדיגיטלי שייצג אותכם ואת המותג שלכם:

התאמה אישית לכל לקוח
בבניית המותג שלכם, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם אמור להיות בעל היכולת ליצור כפתורים, קישורים ודפים, כמו גם אפשרויות לצבעים בהתאמה אישית לפי צבעי הלוגו, נושאים מותאמים אישית, יכולת להעלות וידיאו ותמונות, קבצי PDF לצפייה ולהורדה של לקוחות וכל זה בהתאמה אישית לפי צורך העסק.

כרטיס ביקור דיגיטלי נשלח אוטומטית ללקוחות
כרטיס הביקור הדיגיטלי נשלח בצורה אוטומטי לכל המתקשרים בהודעת SMS  או ב WHATSAPP ,  לאחר שיחה וגם אם לא הספקתם לענות הכרטיס ישלח באופן אוטומטי ומבלי לשמור אותו באנשי קשר על ידי אפליקציה שפיתחנו MobileCard Auto Sender , האפלקציה מאפשרת לכם בכל רגע נתון לערוך הודעת טקסט שיווקית שתשלח עם צירוף קישור לכרטיס הביקור שלכם.  ניתן לפצל את ההודעות , זאת אומרת בעת שיחה שלא נענתה תהיה הודעה עם טקסט שאתם קובעים, ולאחר שיחה תוכלו לשלוח הדעה עם טקסט שונה


קל לשליחה ושיתוף
לחיצה על כפתור תשלח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לכל מספר נמענים - זה כל כך קל ופשוט. כל קישור שאתם שולח רשום באופן ייחודי ללקוח הספציפי. הנמענים יכולים גם להעביר את הכרטיס שלכם לאנשי הקשר שלהם שיכולים להציג אותו פשוט על ידי מעבר לקישור אינטרנט רגיל.


טופס השארת פרטים (לידים):
כרטיס ביקור דיגיטלי חכם הוא יכול לשמש גם כדף נחיתה לכל דבר ויכול להביא לקוחות חדשים על יד טופס השארת פרטים (לידים). דרך הכרטיס אנשים שמעוניינים בשירות שמעוניינים יכולים להשאיר לכם פניה שתחזרו אליהם בנוסף לכל פרטי הקשר שיש בתוך הכרטיס , הרבה לקוחות מעדיפים להשאיר פרטים שיחזרו אליהם במקום להתקשר בזמן אמת.

אפשרויות תקשורת מרובות של לקוחות
כרטיסי הביקור הדיגיטליים של ימינו צריכים לקבל גישה של ערוץ למכירות שמבקשת לספק ללקוחות חווית קנייה חלקה מכל מכשיר נייד, ומאפשרת להם לתקשר עם איש המכירות דרך ערוץ התקשורת שבחרתם; טלפון, דוא"ל, SMS, צ'אט, WHATSAPP ועוד מגוון דרכים ....

אפליקציית אינטרנט מתקדמת
מה שהופך את כרטיסי הביקור הדיגיטליים למימוש הוא שהמקבלים שלכם לא צריכים להוריד או להתקין שום אפליקציה כלשהי כדי להציג את הכרטיס שלכם.על ידי קישור אינטרנט רגיל שנשלח אליהם הם יכולים להציג את הכרטיס ולשמור אותו כאפליקציה מבלי להתקין על המכשיר כלום, הלקוחות מקבלים את המראה המייעל של אייקון אפליקציה במכשיר שלהם.

כאשר הכרטיסים מתוכננים כאפליקציית אינטרנט מתקדמת, הם נראים בתדירות גבוהה הרבה יותר מכרטיסי נייר מכיוון שהם חיים בתוך אייקון במכשירים הניידים של הלקוח שלך אך אינם תופסים שטח נתונים.

גורם  מגניב
אנשים אוהבים אפליקציות וגאדג'טים, וכרטיסי ביקור דיגיטליים עדכניים יכולים להיות פשוט מגניבים לאנשים כאשר הם גם מספקים להם ערך. כרטיס ביקור דיגיטלי אינטראקטיבי במיוחד הוא משהו שאנשים נותנים לו ערך, מכיוון שהוא בדרך כלל פותר בעיה או איכשהו מקל על החיים, בין אם הם גולשים או רוצים לתזמן פגישה... כאשר כרטיס הביקור הדיגיטלי עטוף בעיצוב יפהפה עם גרפיקה מתקדמת וטכנולוגיה חלקה, זה בטוח מועיל ועובד!


מעקב אחר פעילויות בשידור חי
תמיד יודעים מתי מישהו מחפש חלק מכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם .כל קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם צריך להיות מזוהה באופן ייחודי ולהירשם ללקוח ספציפי כך שתוכלו להיות פרואקטיבים ולדעת כיצד לשרת את הלקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר.


עדכונים חכמים קבועים
יש לעדכן אוטומטית כל שינוי שתבצע בכרטיס העסקי הדיגיטלי שלכם, בין אם זה פרטי הקשר שלכם, לוגו חדש, תמונות, סרטונים, צבעים או כל פרט אחר בכרטיס הביקור הדיגיטלי. אל תבזבזו זמן או כסף בהדפסת כרטיסי ביקור חדשים מנייר. וודאו כי מוצעים גם מוצרים ושירותים מובילים ותקשורת מתוזמנת המועילה באופן ישיר לצרכן.

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים