שאלות נפוצות על כרטיס הביקור הדיגיטלי

שאלות נפוצות על כרטיס הביקור הדיגיטלי

 

לכל שאלה יש תשובה , רכזנו עבורך תשובות לכל השאלות הנפוצות על כרטיס ביקור דיגיטלי

 

כיצד אוכל להשיג את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי?

התהליך הוא פשוט ,לאחר בחירת החבילה המתאימה עבורך כל שעליך לעשות הוא לבקר בדף הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי, למלא את הפרטים הרלוונטיים על העסק בטופס המקוון שהכנו במיוחד עבורך ואז אחד הצוותים המנוסים שלנו יעבוד על הקמת כרטיס הביקור הדיגיטלי לאחר בירור מצרכים מיוחדים ואישור עיצוב סופי , תהליך הקמת הכרטיס תוך 2 ימי עסקים ולאחר סיום הכרטיס ביקור דיגיטלי שלך ישלח אליך בקישור .

האם אני בונה כרטיס ביקור דיגיטלי בעצמי?

ממש לא, זאת לא בניה מקוונת כיוון שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו נבנה בהתאמה אישית לכל עסק בין אם זה בדרישות העיצוב , צבעים ,תכנים ועד למודולים מיוחדים אם במידת הצורך. אתה פשוט מספק לנו את כל המידע הנדרש על ידי טופס מקוון קל ונוח וצוות המקצוענים שלנו יעשה עבורך את כל העבודה. זה מאפשר לכם למקד את זמנך בעסק שלך בזמן שאנו מספקים לך את המוצר הסופי הטוב ביותר עבורכם.

מה קורה אם שיתפתי את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי אך לאחר מכן שיניתי את מספר הטלפון או הכתובת שלי?

אין דאגה ,זה אחד היתרונות הגדולים בכרטיס הביקור הדיגיטלי של מוביילקארד. כל שעליך לעשות הוא ליצור אתנו קשר במייל , בטלפון או בהודעה והצוות המקצועי שלנו יבצע עבורך את השינוי הנדרש בזמן אמת. לאחר ביצוע עדכון זה יתווסף לכל מכשיר עליו פועל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. בנוסף צוות המקצועי שלנו תמיד עובד על שיפור והוספת פיצ'רים חדשים לכרטיס הביקור הדיגיטלי על מנת שנוכל לספק את המוצר הכי טוב ללקוח , אנו מספקים עדכון שגרתי כמעט בכל חודש ללא תשלום נוסף.

 

האם יש מגבלה לכמות שאני יכול להפיץ ולשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי?

אין הגבלה לכמות שילחה ושיתוף כרטיסי הביקור הדיגיטלי .להפך למעשה אנחנו מאוד נשמח שתשתף את הכרטיס ביקור דיגיטלי שלך לכמה שיותר אנשים.

 

האם אוכל לשנות את הצבעים ותמונות ולהוסיף את לוגו החברה שלי ?

בהחלט ניתן, אם אתה רוצה עיצוב אישי עם מראה קצת יותר אישי, אנו ממליצים על חבילת Advance ועל חבילת Premium שלנו המאפשרות התאמה אישית רבה יותר. שתי החבילות המתקדמות שלנו מחייבות את לוגו החברה שלך שממנו ניקח את ערכת הצבעים הרלוונטית וסגנון הכפתורים והעיצוב בכדי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי ייחודי.

 

האם כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי יעבוד בכל מכשיר?

כרטיס הביקור הדיגיטלי של מובייל קארד יעבוד על כל מכשיר שמחובר לאינטרנט. אנחנו פיתחנו כרטיס ביקור דיגיטלי שיודע להתאים את עצמו לכל סוג מכשיר ולכל גודל מסך בצורה דינמית ובאופן שונה בין אם זה במכשירי iPhone, אנדרואיד, טלפונים של Windows, טאבלטים, מחשבים ניידים ומחשבים שולחניים ועוד. הכרטיס ביקור דיגיטלי שלך יהיה נגיש ויפתח בקלות בכל טלפון חכם

 

יש לי חברה גדולה , כיצד אוכל להשיג כרטיס ביקור דיגיטלי לכל אחד מהצוות שלי?

אנו מתאימים חבילות ומחירים ללקוחות עסקיים בהתאם לדרישות שלהם. נשמח לעמוד לרשותכם צרו קשר ונוכל לנהל שיחה בכדי לראות מה החבילה הכי מתאימה עבורכם. לנו במובייל קארד יש פתרונות לכל עסק .

 

האם יש תשלומים וחיובים נוספים בנוסף למה שרשום בחבילה ?

כרטיס הביקור דיגיטלי נבנה בעלות חד פעמית וללא כל חיוב או תשלום נוסף עבור עדכונים שגרתיים (בהתאם לחבילה שרכשתם ), שיתופים או הורדות .
לאחר 12 החודשים הראשונים יש תשלום שנתי סמלי עבור חבילות הבסיסיות , המתקדמות וחבילות הפרמיום לכיסוי דמי התחזוקה והשרתים שמבטיחים כי כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יהיה תמיד פעיל וזמין ברשת 24\7 .



אם עדיין יש לך שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים


הדפסה   דואל