כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי מקדם את העסק שלך ?

כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי מקדם את העסק שלך ?


כל עסק רוצה להישאר בעסק! ויש נוסחה פשוטה להשגת רצון זה:
המשוואה היא פשוט : TRAFFIC + קונים = הצלחה לאורך זמן!

בעידן הדיגיטלי החדש של ימינו הצורך של עסקים למקד לקוחות במכשירים ניידים הוא דבר בסיסי, היום כבר לא שואלים אם בעלי העסקים צריכים לעשות את זה אלא צריכים לשאול איך הם יעשו זאת?!
כל עסק שרוצה ולהיחפש בפני לקוחות ולהפנות אליו לקוחות חדשים המבוססי מובייל אז יש לו שלוש אפשרויות עיקריות לעשות את זה:
- לבנות אתר אינטרנט
- לפתח אפליקציה מקומית
- או פשוט ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי.

אז מה זה בעצם  MobileCard ?

במובן הפשוט ביותר, MobileCard  הוא כרטיס ביקור דיגיטלי ייחודי לטלפונים חכמים, מחשבים ניידים ונייחים  המועבר דרך האינטרנט. כרטיס הביקור הדיגיטלי מתפקד בדיוק כמו אפליקציה מקומית אך ללא אפליקציה וללא צורך בהתקנה , הכול עובד דרך פלטפורמה WEB  שמתנהגת כמו אפליקציה אך ההבדל העיקרי בעצם הוא שאין צורך להוריד אותו מחנות אפליקציות. זה פועל, באופן עצמאי, ישירות  מכל בדפדפן אינטרנט.
גם כאשר הקליטה נמוכה, כרטיס הביקור הדיגיטלי של MobileCard  מסוגל לטעון את עצמו באופן מיידי, אפילו באזורים של קישוריות נמוכה של ממש. בעזרת אופטימיזציה  ופיתוח NATIVE חכם של פלטפורמה משלנו הצלחנו לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי קל במיוחד מבחינת משקל אך יש בו את כל מה שהעסק צריך בכדי לפרסם את עצמו, כולל תמונות ואפילו סרטוני ווידאו.

מדוע אפליקציות WEB  יחליפו אפליקציות  אינדיבידואליות לנייד?
* במובנו הפשוט ביותר, MobileCad היא כרטיס ביקור דיגיטלי חכם שמתנהג כמו אפליקציה לנייד המועברת דרך האינטרנט.
* PWAs יעילים יותר מאפליקציות מקוריות. ...
*  כרטיס ביקור דיגיטלי מוכיח כי כל עסק יכול להשיג רווחים משמעותיים באמצעות טכנולוגיה זו.


כרטיס ביקור דיגיטלי MobileCard הוא גישה ראשונה  לכל טלפון נייד!

אם המרתם עם פיתוח אתר אינטרנט או אפליקציה סלולרית  מקורית לעסק שלכם ,אז אתם למעשה נמצאים בנקודת מפנה ייחודית. הרבה מאוד עסקים היום כבר עברו את הקפדנות לבנות חווית נייד (מקורית)  אבל האמת?
 כרטיס ביקור דיגיטלי טוב מחליף ביעילות את אתר הנייד של החברה, או את האפליקציה המקורית שלה ואולי אפילו את האתר השולחני. במילים אחרות, הוא יהיה הגישה הראשונה לטלפון הנייד להתחבר ללקוחות שלך דרכו,כרטיס ביקור דיגיטלי יספק להם כמה שיותר מידע על העסק שלך בצורה הכי נוחה ופשוטה והכול יהיה במקום אחד .
כל פרטי הקשר שלך בלחיצת כפתור , אודות העסק , שירותים , גלריית תמונות , מוצרים , סרטוני וודיאו , המלצות , טקסט חופשי , סניפים , שעות פעילות והכול במקום אחד מבלי לדפדף יותר מדי.


סיכום

עשרות מותגים מרכזיים עוברים מאפליקציות ל- כרטיס ביקור דיגיטלי חכם של MobileCard   וקל לראות מדוע זה קורה . שני האתרים הניידים וגם האפליקציות המקוריות מציעים יתרונות וחסרונות, ו- MobileCard מוכיחים את הטוב ביותר מבין שני העולמות לעסקים.

 תהיה שונה ממתחרים אחרים!

עם כרטיס הביקור הדיגיטלי של מובייל קארד אינך מוגבל לשורה של טקסט מעוצב מראש או גודל תמונה, או סרטונים , או אייקונים עם קישורים לרשתות חברתיות ופרטי קשר שונים. אנו נותנים לך חופש לבטא את עצמך ולהעביר את כל המידע שלקוח צריך לקבל.

כך שאם אתה מנסה להשיג לעסק שלך את ההכרה הראויה לו, כרטיס ביקור דיגיטלי של  MobileCard הוא הפתרון המושלם הדרוש לך.

שלא כמו כרטיסי ביקור מנייר, בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו יש את כל מה שאתה צריך כדי להציג את כל התוכן העסקי שלך במקום אחד, כולל אתר האינטרנט שלך, קטעי וידאו, תמונות ועדכוני מדיה חברתית.

כרטיס הביקור הדיגיטלי תמיד מגובה על ידי צוות תמיכה, והוא נבנה בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח , אין לנו מגבלה (תלוי בחבילה שבוחרים). תוכל לבחור את ערכות הצבעים שלך ולהכריז על אירועים ומבצעים והכול דרך כרטיס ביקור דיגיטלי חכם ופושט  .

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים


הדפסה   דואל