כרטיס הביקור הדיגיטלי הטוב בארץ כבר כאן

כרטיס הביקור הדיגיטלי הטוב בארץ כבר כאן

כשמדברים על איכות, שלמות ,יחודיות אז מתכוונים במילה אחרת ל MobileCard.
לאחר השקעה רבה בפיתוח ותכנון בסטנדרטים הכי גבוהים ממשק  GUI  חדש (Graphic User Interface) אשר יספק חווית משתמש נוחה וידידותית למשתמשים על מנת שיוכלו לנווט בצורה קלה.

כרטיס הביקור הדיגיטלי הטוב בארץ כבר כאן! ועכשיו עם ממשק ויזאולי חדש המכיל תפריטים, כפתורים, תמונות ומידע מורחב עליכם ועל השירות שלכם, בנוסף  הכרטיס ביקור דיגיטלי החדש יספק לבעל עסק  אפשרות להוסיף מאמרים שונים , דפי מידע או מוצרים עם דף ייחודי לכל מוצר וכל זה במקום אחד ובדף אחד  דרך  (Single Page Application (SPA.

היום בחבילת הפרימיום ניתן לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי רב שימושי  אשר ישמש גם כאתר גם כמיני סייט , וגם כדף נחיתה  עם טופס להשארת פרטים ל לידים  שמעוניינים בשירות או מוצר שלכם .

כל זה מבלי לאבד את הנושא העיקרי של  כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם אשר כולל בו את כל פרטי הקשר שלכם, קישורים לרשתות החברתיות שאתם משתמשים ורוצים לחשוף במפני הלקוחות שלכם, ניווט דרך WAZE מתוך הכרטיס ביקור דיגיטלי בלחיצת כפתור, ביצוע שיחת טלפון או שליחת הודעת ואטסאפ יועוד המון אפשריות .

יש מלא בתי עסק אשר מספקים שירות  כרטיסי ביקור דיגיטליים , אך אנחנו לא עוד עסק ולא עוד כרטיס ביקור.

חוויית הלקוח אצלנו תמיד נמצאת בראש רשימת יחד עם הפקת המרב  מהמוצר שאנחנו מספקים ללקוחות העובדים , אנחנו שומרים על מוניטין ועל ייחודיות והמטרה שלנו בסופו של דבר היא לספק תוצאות טובות ללקוחות .

אצלנו שירות מהיר ותמיכה ללקוחות זה פקטור חשוב

הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי מציג אתכם ואת המותג שלכם בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים. כאשר עיצוב כרטיס הביקור הדיגיטלי, הצורה שבה בנוי ומעוצב  ואפילו מהירות הטעינה שלו מהירה מאוד .
יכולים לשדר ללקוחות שלכם רושם ראשונים טוב ומידע חיוני ביחס לטיב המוצר או השירות שהעסק שלכם מספק.

לכן, אנו נותנים דגש על הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי  במגוון עיצובים אישיים וייחודיים, תוך כדי הקפדה על חלוקה נכונה ואיכותית של כל המידע בכרטיס , בנוסף מבצעים אופטימיזציה למנועי חיפוש על מנת שהעסק שלכם יהיה בעל זהות דיגיטלית ותמיד יופיע במנועי החיפוש כאשר אנשים מחפשים אתכם ברשת.

 

קבלו טעימה מהדור הבא  של עולם הדיגיטלי :) שיחסוך לכם זמן יקר וכסף , אשר יתן רושם ראשוני מצויין ללקוחות שיוכל להגדיל לכם את המכירות.

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים