פלטפורמת שיתוף חדשה לכרטיס הביקור הדיגיטלי

פלטפורמת שיתוף חדשה לכרטיס הביקור הדיגיטלי

 

אנו שמחים להכריז על חווית שיתוף חדשה בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי של מובייל קארד . אפשרויות חדשות אלה מאפשרות לך לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך באמצעות הודעת  טקסט רגילה (SMS) , דואר אלקטרוני, סריקת קוד QR, וואטסאפ, פייסבוק ... ועוד
 אנו תמיד עובדים קשה כדי להבטיח שתהיה לך את החוויה הטובה ביותר בשימוש ב בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
שיהיה לך שיתוף שמח!

 

הודעת טקסט SMS

בחר הודעת טקסט כדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך באמצעות הודעת טקסט SMS רגילה . לחץ על לחצן הודעת הטקסט . לאחר מכן הזן את מספר הטלפון של הנמען שלאיו תרצה לשלוח את הכרטיס ביקור דיגיטלי והקש על שלח. הנמען יקבל הודעת טקסט הכוללת את הודעת הברכה שלך ואת כתובת האתר של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. אם הנמען רוצה לגשת לכרטיס הדיגיטלי שלך, הוא יכול פשוט להקיש על ההיפר-קישור הכלול בהודעה שלך. הכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ייפתח בדפדפן ברירת המחדל של הטלפון שלהם.

שיתוף באמצעות האימייל

בחר דוא"ל כדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך באמצעות דוא"ל. מאזור השיתוף , לחץ על כפתור הדוא"ל. לאחר מכן הזן את כתובת הדוא"ל של הנמען והקש על שלח. חשבון הדואר המוגדר כברירת מחדל של הטלפון שלך ייפתח. יש לך אפשרות לשלוח את הודעת הברכה שלך שהוגדרה מראש , יחד עם הקישור של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, כפי שהוא, או שניתן גם לשנות ולערוך את הטקסט בגוף הודעת המייל . לאחר מכן הקש על שלח מייל  והנמען יקבל את הכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בתיבת הדואר הנכנס שלו.
אם אתה נתקל בבעיות בשיתוף הכרטיס הדיגיטלי באמצעות דוא"ל, ודא שמוגדר לך חשבון דוא"ל ברירת מחדל בטלפון החכם שלך. אם אין לך חשבון מוגדר וצריך עזרה להגדיר נא להתקשר אלינו וצוות התמיכה שלנו ישמח לעזור .

 

שיתוף באמצעות סריקת קוד QR

שיטה חדשה שנוספה לאחרונה לכרטיס הביקור הדיגיטלי של מובייל קארד , בחר סריקת קוד QR כדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך באמצעות קוד QR. מאזור השיתוף , הקש על על תמונת QR .  התמונה תגדל , ברגע שמופיע קוד ה- QR על המסך הטלפון שלך, הנמען יכול לסרוק את הקוד באמצעות המצלמה במכשיר הנייד החכם שלו בכדי לעבור  לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. זה ממש מגניב נכון?! בנוסף לכל זה  אתה יכול להוריד את קוד ה- QR לגלריית התמונות שלך. אתה גם יכול לצרף את קוד ה QR  שברשותך בחתימה אלקטרונית של המייל וכך אנשים יוכלו לסרוק את הקוד מכל מקום , או ניתן להדפיס את הקוד על כרטיס ביקור רגיל מנייר.
ישנם מגוון אפשרויות להשתמש בקוד QR.

 

שיתוף כרטיס הביקור הדיגיטלי באמצעות WhatsApp

בחר את WhatsApp כדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך דרך אפליקציית  WhatsApp. מאזור השיתוף  ,הקש על כפתור של ה וואטסאפ. לאחר מכן אם התקנת WhatsApp בטלפון שלך, תנותב באופן אוטומטי לאפליקציה. ברגע שוואטסאפ  נפתח , תוכל לערוך חיפוש אחר הנמען שאליו תרצה לשתף את הכרטיס או שתוכלו לבחור אנשים מהצ'אט האחרון , יותר נמענים או קבוצות . לבסוף, כדי לשתף את הכרטיס ביקור דיגיטלי שלך, הקש על המעגל שליד שם  הנמען ואז הקש על שלח.
בהמשך יתווספו עוד ועוד אפשרויות ודרכי שיתוף לחוויית הלקוחות שלנו והמשתמשים

כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי

 

אם עדיין יש לך שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים