מה זה vCard  בכרטיס ביקור דיגיטלי

מה זה vCard בכרטיס ביקור דיגיטלי

 

כל כרטיס ביקור דיגיטלי כולל בתוכו vCard  , אז מה זה בעצם  ?

vCard  הוא קובץ קשר וירטואלי המכונה גם בפורמט קובץ   (Virtual Contact File) VCF שמוטמע בתוך הכרטיס ביקור דיגיטלי

ברמת העיקרון קובץ VCF שמוטמע בכרטיס הביקור הגידיטלי נקרא  vCard, ככל שהטכנולוגיה המודרנית התפתחה יותר ויותר העולם הפך יותר לדיגיטלי,היום לאנשים יש יותר ויותר פרטי קשר ולא רק מספר טלפון ודואר אלקטרוני – עולם הדיגיטלי בעצם מאפשר לאנשים לחלוק יותר פרטים מאשר רק טלפון ואמייל – למשל כמו: Facebook, Whatsapp, Twitter , מזהה Skype  , Instagram  וכו 'וכו'. כיוון שבעידן הדיגיטלי הזה אנשים רוצים להתחבר במדיה החברתית עם כל המעגלים שלהם בין אם זה מעגל החברים הפרטיים שלהם או מעגל העסקים!

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הדרך הטובה ביותר לשתף את פרטי הקשר שלך עם הלקוחות והחברים שלך. וקובץ VCF  עוזר לאנשים להוסיף אותך לפנקס הכתובות שלהם בטלפון בלחיצת כפתור אחת מבלי להתחיל לרשום ידנית. ניתן לצרף את הקובץ שמכיל את כל הפרטים לדוא"ל , להעלות אותו לאתר שלך , או אפילו לשלוח אותו באמצעות טלפון סלולרי לעוד אנשים.

פרט לכך שאנשים רוצים גם לחלוק כל מידע עליהם / מומחיות / שירותים שלהם / תמונות / סרטונים / המלצות  וכו '. אז הצורך הזה הוליד כרטיס ביקור דיגיטלי .

כרטיס ביקור דיגיטלי של מובייל קארד ממלא את כל הצרכים הללו ומספק פתרון קומפקטי עם כל הפרטים שנדונו לעיל בעמוד בודד ובלחיצת כפתור אחת – שכולל בתוכו גם vCard  או קובץ VCF .

להלן כמה דרכים לשימוש ב vCard .

שמירת קובץ VCF בטלפון החכם שלכם בלחיצת כפתור בשלבים הבאים :


1 ) נכנסים אל כרטיס הביקור הדיגיטלי מהטלפון הנייד ולוחצים על ( כפתור שמור אותנו באנשי הקשר ) .

כרטיס ביקור דיגיטלי

2 ) לוחצים על הסמל של השלוש נקודות שמופיע בתמונה שבראש המסך מצד שמאל או ימין (תלוי בשפה המוגדרת בטלפון או בדפדפן)

כרטיס ביקור דיגיטלי

 

שמירת vCard באנשי קשר ב OUTLOOK

- ניתן להוריד או לשמור את קובץ VCF  במחשב ולשמור אותו ב Outlook במחשב

1 - מוריד את הקובץ על שולחן העבודה במחשב ולוחצים על המקש הימני בעכבר -> פתח באמצעות - > ובוחרים את Outlook שמותקן במחשב או ניתן ישירות ללחוץ על הקובץ במקרה שתוכנת ה OUTLOOK במחשב מותקנת כברירת מחדל .

vCard


2) כפי שניתן לראות בתמונה מטה נפתח חלון אנשי קשר שכולל בו את כל המידע באופן אוטומטי וכעת ניתן לבצע שמירה לכרטיס על ידי לחיצה על כפתור (שמור וסגור - או  Save and close) בפינה הימנית העליונה או השמאלית תלוי בשפה

 

vCard

 

בנסף לזה ניתן לעשות ייבוא לכל תיבת מייל כמו Gmail , Yahoo ועוד ....

 

הערה **  כדי לפתוח כרטיס vCard אם מצרפים אותו לתגית דואר אלקטרוני , תוכנית הדואר האלקטרוני של הנמען  צריכה לתמוך ב - vCards ולא כל התוכניות מסוג זה עדיין קיימות .יחד עם זאת, אם יש לנמען פנקס כתובות מקוון או מנהל מידע אישי התומך בכרטיסי VCF , יכול להעביר אותו לתוכנית זו לצפייה או לתוספת למסד הנתונים של התוכנית.

אם עדיין יש לך בעיות , נשמח נשמח לעזור לכם  ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות התמיכה שלנו. תתקדמו לכרטיס ביקור דיגיטלי של מוביילקארד


הדפסה   דואל