מדוע אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי?

מדוע אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי?

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מספק לכם דרך חדשה ומודרנית לחלוק  ולשתף את פרטי הקשר שלכם וכל מידע מורחב על העסק שלכם . אף על פי שכרטיסי ביקור מנייר הם גם טובים , אך בעידן הדיגיטלי של היום הם  אינם משפרים אינטראקציות בין העסק ללקוחות .

חוץ מזה  שהם מהווים דרך נוחה לשתף את פרטי הקשר שלך , מה עוד עושים כרטיסי ביקור מנייר?
האם ניתן לשמור את פרטי איש הקשר שלכם?, סבירות גובהה שהכרטיס ילך לפח.  האם אתם יכול להטמיע בהם סרטון?  האם הם משתלבים ביישומי לוח שנה ומספקים לכם דרך חלקה למעקב עם אנשים? האם ניתן לספק מידע מורחב ולשתף את כל פרטי ההתקשרות על גבי כרטיס אחד ?  למרבה הצער, התשובה היא לא.

בעידן דיגיטלי זה אתם צריכים  כרטיס ביקור דיגיטלי  שמשפר את האינטראקציות שלכם  עם הלקוחות ומשתלב בקלות במערכות שאתם משתמשים. אם אתם מסכימים ,אז יש לנו פתרון בשבילכם, כרטיסי ביקור דיגיטלי המושלם שיקדם לכם את העסק ויעשה לכם חיים קלים .

אז מה היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי ?

מה אם הייתם יכולים להציג לקוחות שלכם  את הסיפור שמאחורי המותג  או העסק שלכם כשאתם פוגשים אותם בפעם הראשונה?

מה אם כרטיס ביקור היה יותר מחתיכת נייר המשמש להחלפת קשקושים או סביר להניח ילך לפח? כרטיסי הביקור הדיגיטלי של מוביילקארד מציע גישה  יותר נוחה ומודרנית לתקשר עם לקוחות  מאשר לכרטיסי ביקור נייר .

 
אחסן בקלות את כל פרטי הקשר שלכם ואת כל חשבונות המדיה החברתית בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי.

אפליקציית אינטרנט פרוגרסיבית : מה שהופך את כרטיסי הביקור הדיגיטלי שלכם  למימוש הוא שהלקוחות  שלכם לא צריכים להוריד או להתקין אפליקציה כלשהי כדי להציג את הכרטיס ביקור דיגיטלי . הם מקבלים קישור אינטרנטי שיוביל אותם לכרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלכם.

 
עדכונים חכמים קבועים  - כל עדכון שמתבצע הוא מעודכן באופן אוטומטי בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם אצל כולם ,בין אם עדכנתם פרטי הקשר שלכם, לוגו חדש, צבעים , שירותים מוצעים , מוצרים , או כל פרט אחר בכרטיס הביקור הדיגיטלי . מבלי לבזבז זמן או כסף בהדפסת כרטיסי ביקור חדשים.

 
קל לשליחה ושיתוף – לחיצה על כפתור ושליחת  כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם  לכל מספר או נמען - זה כל כך קל ומהיר . כל קישור שאתם שולח רשום באופן ייחודי ללקוח הספציפי. הלקוחות יכולים גם להעביר את הכרטיס לאנשי קשר אחרים  שלהם שיכולים להציג  את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם  על ידי לחיצה על ה קישור.

 
קליטת לידים - הקלי הכי טוב לקליטת לידים , כרטיס ביקור דיגיטלי עם מגוון אפשרויות  ליצירת קשר  עם העסק שלכם כגון שיחת טלפון ישירה , שליחת הודעת וואטסאפ  , שיחת הודעה שליחת מייל ,  נוח יותר ללקוחות שלכם  לתקשר אתכם , בנוסף לכל זה בחבילות הפרמיום יש טופס יצירת קשר דיגיטלי לקליטת לידים שמעוניינים בשירות שלכם .

שיתוף  כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם  עם אנשים באמצעות הודעת טקסט (SMS) , דוא"ל,סריקת קוד QR, טוויטר, Messenger Facebook, WhatsApp, Facebook ו- LinkedIn.

 

כשאתם משתפים  את הכרטיס ביקור דיגיטלי שלכם, לקוחות יכולים לשמור באופן אוטומטי את פרטי הקשר של שלכם , כגון שם, מספר טלפון, כתובת דוא"ל ותמונת פרופיל או לוגו .

יש לנו מעל 18 פלטפורמות מדיה חברתית שתוכלו לבחור מהן לקישור לכרטיס שלכם כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב, אינסטגרם, סנאפצ'אט ועוד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הרשתות חברתיות שאתם  משתמשים בהם  ,מה שהופך את שיתוף הכרטיס ביקור דיגיטלי שלכם  להרבה יותר קל ומהיר.

האם אתם רוצים לתפוס את תשומת ליבם של הלקוחות? כרטיס הביקור הדיגיטלי מיכל אינפורמציה  מורחבת כגון  גלריית תמונות , שירותים ואודות העסק  , סרטון וידאו תדמיתי , וכל מידע אחר נוסף וכל זה בכרטיס אחד

"אם אתם מחפשים דרך חדשנית ליצור רושם ראשוני  מתמשך , לשווק את המותג או העסק שלכם  וליצור חוויה לאנשים לעקוב אחריכם , אז כרטיסי הביקור הדיגיטלי של MobileCard  הוא  הפתרון המושלם עבורכם."

 

מחקרים הראו כי 88% מכרטיסי הביקור מנייר  נזרקו לפח תוך פחות משבוע.

 ו כ  63% מהאנשים זורקים את הכרטיסים מנייר מכיוון שהם לא זקוקים לשירות עכשיו ,שלא נדבר  על כל העצים שנהרסים בתהליך הזה . מדובר על המון כסף שהולך בסוף לפח אשפה .

 

אם עדיין יש לך שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים