אודות

המשרד הוקם בשנת 2014 ע"י עורך דין אשרף מחרום.
המשרד עוסק בייעוץ ובייצוג בתחומים שונים; בתיקים פליליים בהם: תיקי תעבורה, הלבנת הון, סמים, הונאה ומרמה, עבירות אלימות, ועוד.
למשרד התמחות רבת ניסיון בייצוג באנשים נורמטיביים ללא עבר פלילי, בייעוץ ראשוני או ייצוג בעבירות שונות.

עו"ד אשרף מחרום בעל ניסיון רב בייצוג בכל הערכאות המשפטיות, כולל בבית המשפט העליון, ומתמחה במגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי ובדיני החברות, לרבות מתן ייעוץ משפטי וליווי בבחירת המבנה המשפטי וצורת ההתאגדות, הקמת החברה, ייצוג בסכסוכים בכל הערכאות, ליווי משפטי, פירוק חברה והחייאת חברה. לעו"ד אשרף הצלחות ידועות, כשלזכותו נזקפים עשרות תיקים בהם ייצג נאשמים והוביל לזיכויים.

משרדנו עוסק גם בתחום הנזיקין והביטוח ובכלל זה תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות ספורט, תביעות מול המוסד לביטוח לאומי וכן תביעות ביטוח ע"פ פוליסה (חיים, סיעוד, גוף ורכוש); המשרד נוהג לייצג את לקוחותיו בפני וועדות רפואיות וערכאות משפט כדבר שבשגרה. צוות המשרד מאמין בליווי אישי ומקצועי כאשר כל לקוח זוכה לתשומת לב וטיפול ברמה מקצועית מעו"ד מקצועי, החל מההליכים המוקדמים והחקירות.

לאורך השנים הצלחנו לצבור ידע משפטי וניסיון רב וכתוצאה מכך גם אלפי סיפורי הצלחה וזאת בשל סטנדרטים בלתי מתפשרים של לוחמנות, מקצועיות ומודעות שירות. נוסף לסיוע מצוות של עורכי הדין של משרדנו מקבלים ייעוץ שוטף גם מקשת של מומחים, מובילים בתחומם, לרבות רופאים, שמאים, אקטוארים וכלכלנים.
נדגיש כי אנו רואים כחלק בלתי נפרד מתפקידנו גם את החובה להיות זמינים ולתת יחס אישי לכל לקוח, אשר דווקא בשעת צרתו נתקל בקשיים לממש את זכויותיו ולקבל את המגיע לו – מהמזיק, מחברות הביטוח או ממוסדות המדינה. לכן, מרגע הפניה למשרדנו אנו נלווה אתכם ואת בני משפחותיכם, צעד אחר צעד, עד מימוש זכויותיכם וקבלת הפיצוי. אנו כאן בשבילכם!

גלריית תמונות
צור קשר
  • כתובת: מרג בן עאמר 9, נצרת
  • אימייל: דואר אלקטרוני
  • טלפון : 046610444
  • פקס : 048427077
תשאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם


שתפו אותנו עם חברים

mobilecard

כרטיס ביקור דיגיטלי