מי אני


שמי אליס ריזק בעלת סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים עם ותק של למעלה מ- 15 שנה . מרצה לשעבר במכון אבני לעיצוב בתל אביב יפו, מתמחה בעיצוב פנים של בתים פרטיים, משרדים, מסעדות, אולמות תצוגה של מטבחים ועיצוב מטבחים . הייתי זכיינית של חברת מטבחים כמה שנים טובות וכך נצבר הנסיון שלי בכל דבר שקשור לעיצוב מטבחים.
סוג הלקוחות שלי מתחלק לשניים, לקוחות צעירים בתחילת הדרך ולקוחות מבוגרים, שכבר עיצבו את ביתם הראשון והם עכשיו חווים את עיצוב הבית השני, כאשר הם בשלים בצרכים שלהם ועם תקציב גדול יותר. לאחרונה עשיתי כמה פרויקטים מעניינים, שאתגרו אותי כמעצבת ומגוונים בתוכן . אחד מהם הוא עיצוב אולם התצוגה של מטבחי קדאדו בנצרת, שהיתה חוויה בלתי נשכחת ומאתגרת, החל מבניית הקונספט של האולם המכירתי והעיצובי, להיות שותפה בעיצוב הלוגו ומיתוג העסק, לפגוש את כל הספקים מקרוב, לבחור את החומרים לטרנד הבא ולבנות בידול לעסק.
פרויקט שני מאתגר היה תכנון המסעדה האיטלקית פוקאצ'ה בכפר מגאר. שם גם עסקתי בתיכנון ועיצוב פנים של המקום שהיה שילוב בין בית קפה מסעדה ומאפיית טאבון, ואף הייתי מעורבת בבחירת השם והמיתוג. השפה העיצובית שלי היא סגנון מודרני עם קווים נקיים אבל חם וגם יכול להיות צבעוני וקצת משוגע אבל מתון עם טאץ' מיוחד. לעיתים אני משתמשת גם בעיצוב אקלקטי ובעיקר מנסה להתאים את העיצוב ללקוחות לפי האישיות שלהם אך תמיד עם החותמת שלי.
בשבילי עיצוב צריך להיות סיפור של משהו .
סול זה אור בספרדית וסול זו נשמה באנגלית
אני מעצבת מהנשמה שלי כדי להשאיר אור מאחורי תמיד אחרי בסיום העיצוב ועזיבת המקום לקראת הלקוח הבא.

שירותים שלי
אדריכלות ותיכנון

עיצוב פנים בתים פרטיים

עיצוב מסעדות

הומסטיילנג

העברת קורסים בעיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים ואולמות תצוגה של מטבחים

גלריית עבודות
o

עיצוב אולם תצוגה של מטבחים

עיצוב מסעדות

עיצוב פנים

עיצוב מטבחים

צור קשר
  • כתובת: אשוח 18 נוף הגליל
  • אימייל: [email protected]
  • טלפון :0584321133
תשאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם


שתפו אותנו עם חברים

mobilecard

כרטיס ביקור דיגיטלי